FAQ

Współpracujemy tylko z ekspertami, którzy mają udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu. Pracowali dla znanych, dużych przedsiębiorstw z kapitałem zarówno krajowym jak i zagranicznym. Dzięki temu nasze rekomendacje są oparte nie na teorii zarządzania, ale przede wszystkim na
praktyce.

Chcesz aby doradca uczył się wspólnie z Tobą na Twoich błędach?

My tego nie chcemy, dlatego dostarczamy sprawdzone w biznesie rozwiązania, minimalizując Twoje ryzyko i koszt wdrożenia rekomendacji.

Wyceny dokonujemy zawsze indywidualnie, zależnie od oczekiwań przedsiębiorcy co do zakresu prowadzonych prac.

Do tego celu potrzebujemy informacji jak niżej:

Krótki opis Twojej firmy

  • Nazwa firmy i krótki opis działalności: Pozwoli nam zrozumieć, w jakiej branży działa klient, jaki jest jego profil i skala działalności.
  • Osoba kontaktowa i jej rola w firmie: Umożliwi nam skierowanie oferty do właściwej osoby i zrozumienie jej perspektywy.
  • Dane kontaktowe: Adres e-mail, numer telefonu.

Szczegółowe informacje o problemie/wyzwaniu/celu

  • Dokładny opis problemu/wyzwania, z którym się boryka firma: To kluczowe, aby zrozumieć, co konkretnie wymaga rozwiązania.
  • Jak długo ten problem występuje? Pozwoli ocenić pilność sytuacji i potencjalne konsekwencje braku rozwiązania.
  • Jakie próby rozwiązania zostały już podjęte? Z jakim skutkiem?
  • Jakie są oczekiwane rezultaty/cele projektu konsultingowego?
  • Jakie są kluczowe wskaźniki sukcesu (KPI) dla tego projektu? Pozwoli to na mierzenie efektów naszej pracy i ocenę, czy cele zostały osiągnięte.
  • Czy istnieją jakieś konkretne wymagania lub ograniczenia dotyczące rozwiązania? (np. technologiczne, czasowe, budżetowe, preferowane metodologie).

Preferencje plików cookies

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.